5 съвета за по-добро онлайн представяне през 2016

В тази статия искаме да споделим 5 важни съвета за вашето онлайн представяне, за които трябва да внимавате през 2016.

 

РЕСПОНСИВ уеб сайтове и онлайн магазини.

Трафикът през мобилни устройства нараства с всяка година и вече е задължително да имате мобилна версия на вашия уеб сайт или онлайн магазин. Освен, че ще ви представи по-добре пред вашите клиенти, тази стъпка ще подобри и SEO представянето ви. Сайтът ви трябва да е удобен и лесен за ползване през мобилни устройства. В противен случай това ще ви струва много в дългосрочен план.

Как да тествате вашия сайт за респонсив дизайн?

Може да използвате този лесен и бърз начин:
Chrome && Firefox -> F12 -> Ctrl + Shift + M

След което може лесно да разгледате сайта ви под различни устройства. Може да избирате между таблет, различни телефони и различна резолюция.

 

responsive test

 

Ако не сте се погрижили за мобилната версия на сайта ви, потърсете решение веднага. Ако сте го направили, поздравления, до тук добре, но не спирайте. Трябва да продължите с подобряването му, като следите данните, който събирате от вашите посетители и да надграждате постигнатото. Адаптирайте се към промените и това от което имат нужда вашите клиенти, за да постигате оптимални резултати.

Същото важи и за вашите онлайн реклами. Внимавайте с какъв дизайн са, за какви устройства са подходящи и на къде водят. Трябва да помислите за всичко, за да търсите оптимално представяне.

Пример: Има ли смисъл да показвате рекламата си на мобилни устройства, ако сайтът ви не може да се ползва през него. В този случай просто ще похарчите пари, без те да ви донесат нищо.

SEO ще продължи да се променя към Content Marketing.

Отдавна не работи формулата на изкуствено създадените целеви страници (Landing Pages) + голямо количество изкуствени линкове към тях. Трябва добре да се разбере, че търсачките ‘’поумняха’’ достатъчно и обръщат внимание на доброто съдържание, предназначено за хора. Подходящо съдържание и правилната му дистрибуция през социалните канали е важна стъпка, която трябва да направите през 2016. Съдържание, което се харесва и е полезно на вашите клиенти, ще генерира много ползи за вашия уеб сайт и бизнес.

Доброто съдържание е ценно и търсено. А щом е така, търсачката ще го забележи и постепенно ще се радвате на все по-добри позиции в органичните резултати при търсене в Google. Също да припомним, да не пренебрегвате и onpage SEO оптимизацията, като важен фактор. Нашата препоръка, за постигане на добри SEO резултати през 2016 е да заложите на добро съдържание + отлична onpage оптимизация.

 

 

Видео съдържанието ще става все по-популярно и предпочитано в онлайн пространството.

Какво всъщност означава това… Просто казано, видеото ще се превърне в неделима част от вашето съдържание, онлайн представяне, сайт и онлайн реклама. Нека погледнем Youtube и колко бързо се развива и генерира съдържание. Също така е втората търсачка в света (по брой зададени заявки). Видеото може да предаде по-добре емоция, послание, информация и то по достъпен начин. Да го кажем така, опитвайте се да използвате все повече видео, когато представяте вашия бизнес или услуга. В дадени случаи може да използвате и CIFS (анимирани картинки) под формата на някакво олекотено видео.

Не карайте хората да четат или да гадаят какво искате да им кажете. Дайте им нужната информация по максимално достъпен начин. Факт е, че съвременните технологии и тенденции ще променят начина, по който създаваме и консумираме съдържание. Генерирайте полезно видео съдържание, което да ви представя подобаващо.

Пример за вайръл история, тръгнала от гифче:

Увеличаващи важността си фактори за работещ уеб сайт.

На кратко: Скорост, Дизайн (UI, UX).

Скоростта и дизайна вече със сигурност не са лукс, а са нещо задължително, за да постигнете добро онлайн представяне. За да спечелите битката за повече и по-доволни клиенти ви трябва освен добро съдържание и подходящо място, на което да го разположите. В много случаи това ще накара потенциален ваш клиент да се възползва или не от вашия продукт или услуга.

Тези три компонента – скорост, дизайн, съдържание, комбинирани заедно ще ви осигурят адекватен към момента уеб сайт или онлайн магазин. Дори липсата само на един от тези компоненти, може да ви провали тотално и ви съветваме да не правите компромиси с тях.

Чрез този линк може лесно да тествате до колко е оптимизиран вашия сайт за част от изброените компоненти: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights

Ето и как изглеждат тестовете, който може да направите:

desktop onmark mobile

 

P.S. Примерни тестове с onmark.bg . Не сме перфектни, но все пак резултатите са супер.

 

Итерактивно съдържание генерирано за и от клиенти.

Засилваща се тенденция през тази година е създаване на повече съдържание, директно обвързано с вашите клиенти. Съдържание, което е разчупено и което те сами генерират. Все по-голям брой големи компании насърчават клиентите им да участват, създават и разпространяват съдържание свързано с тях, това автоматично ги приближава към бранда, както и приятелите на тези хора.
През тази година е добре да опитвате да ‘’се качите на гребена на вълната’’ с помощта на вашите фенове и клиенти за да изградите едно семейство с тях. Не им рекламирайте просто, приобщете ги към вас.

Хората стават все по-изморени от отчаяните опити за реклама тип „Купи СЕГА / Промоция ДНЕС / Топ Цена / Черен петък всеки месец и т.н.“ Спрете да ги карате да купуват на сила. Бъдете техни приятели и така някак странично им напомняйте, че вие всъщност имате нещо точно за тях. Направете им добра презентация, накарайте ги да желаят продукта или услугата. След това осигурете лесен начин да купят или поръчат и нещата ще се случат елегантно и ще работят. Тази стратегия е по-добра и работеща от типа „Купи Сега до 10 мин. с 99% отстъпка“.

 

Искате да получите консултация за вашия бизнес? Изпратете запитване за безплатна консултация!

Безплатна консултация за отлично онлайн представяне!

 

 

Share
No Comments

Post a Comment